Thursday 26 October 2017

Bforex Trader Joes


Forex Joe Atkins, en handelsmann i Forex markedet siden november 2001, er den fremste Forex Strategist for 21st Century Forex Trader. Forex Joe har mer enn 30 års erfaring som sportsanalytiker og fant ut at trading Forex ligner på å lære andre hvordan man skal lykkes som en lønnsom sportspiller. Sannsynlighetsfaktorens matematiske og statistiske analysekonsepter brukt i sportsbetting førte til mer enn en treårig uttømmende studie på Forex-markedene. Ifølge Forex Joe, ligger tallene ikke. Derfor, ved å bruke testede, proprietære formler, kan vi finne gjenopplivende situasjonsmuligheter for å identifisere primære inngangs - og utgangspunkter ved hjelp av matematisk og statistisk analyse under dagens markedsforhold som retningslinjer. Når disse tallene er funnet, har de stor betydning. Dermed begynner tankegangskonseptene å bestemme seg for skjebnen etter å ha funnet angrepstilstanden din. 8221 Ansvarsfraskrivelse: Fremtid, forex, aksje - og opsjonshandel er ikke hensiktsmessig for alle handelsmenn. Det er en betydelig risiko for tap knyttet til handel med disse markedene. Tap kan og vil oppstå. Ingen system eller metode har noen gang blitt utviklet som kan sikre fortjeneste eller tap. Ingen representasjon eller implikasjon blir gjort at bruk av noen av disse metodene eller systemene vil generere fortjeneste eller sikre mot tap. Kundene bør være oppmerksomme på risikoen knyttet til Forex. I byttehandel, også kalt over-the-counter-markedet, handler en detaljhandelskunde direkte med et meglerparti, og det er ingen bytte eller sentral clearinghus for å støtte transaksjonen. Forex trading er svært spekulativ i naturen, noe som kan bety at valutapriser kan bli ekstremt volatile. Forex trading kan noen ganger være høyt utnyttet, siden lavmargin innskudd normalt kreves, er en ekstremt høy grad av innflytelse oppnådd i valutahandel. En relativt liten markedsbevegelse vil ha en forholdsmessig større innvirkning på midlene du har deponert. Du kan opprettholde et totalt tap av dine midler med mindre kontoer. Siden muligheten for å miste hele kontosaldoen eksisterer, bør spekulasjoner i Forex-markedet bare utføres med risikokapital du har råd til å miste som ikke vil påvirke livsstilen din dramatisk. På ingen måte anbefaler noen av disse innholdene, fortaler eller oppfordrer til kjøp, salg eller innehaver av noe som helst finansielt instrument. Tidligere resultater av ethvert handelssystem eller metode er ikke nødvendigvis indikativ for fremtidige resultater. All analyse gitt sammen med spesifikke anbefalinger deles for bruk i praksis regime kontoer. Du er helt ansvarlig for ALLE endelige avgjørelser om retningsretning for alle LIVE-kontoer du velger å delta. Dette er grunnen til at vi har en fullt aktiv utdanningsportal og klasseplan som er laget for å hjelpe de som søker kunnskap om personlig vekst under reisen. copy1995-2014 - Alle rettigheter reservert. Eksempel: BNP-sluttperiode: 4 kvartaler Tidligere lesing: 0,4 qq 1,7 yy Prognose: 0,4 qq 1,7 yy Faktisk lesing: En indikator for bred samlet vekst i euroområdet. Robust BNP-vekst signalerer økt økonomisk aktivitet, og dermed høy etterspørsel etter valuta. Økonomisk ekspansjon gir også bekymringer om inflasjonstrykk, som generelt beder monetære myndigheter om å øke renten. Dette betyr at positive BNP-avlesninger generelt er bullish for en gitt valuta, mens negative avlesninger er bearish. På grunn av utroskapen til denne rapporten og fordi data på BNP-komponenter er tilgjengelig på forhånd, er den faktiske BNP-figuren vanligvis godt forventet. Men gitt sin overordnede betydning, har BNP tendens til å bevege seg på markedet ved frigjøring, for å bekrefte eller opprøre økonomiske forventninger. Robust BNP-vekst signalerer et økt aktivitetsnivå som generelt er forbundet med en sunn økonomi. Men økonomisk ekspansjon gir også bekymringer om inflasjonstrykk som kan føre til stramning av pengepolitikken. Overskriftsgraden for BNP er en årlig prosentvekstvekst. Teknisk sett beregnes bruttonasjonalproduktet på følgende måte: BNP C I G (EX - IM) hvor C privatforbruk I private investeringer G statlige utgifter EX eksport av varer og tjenester IM import av varer og tjenester Teknisk notat. BNP er den totale markedsverdien av varer og tjenester som produseres i euroområdet innen en gitt periode etter fradrag av kostnaden for varer og tjenester som brukes i produksjonsprosessen. Derfor utelukker BNP mellomvarer og tjenester og vurderer bare de endelige aggregatene. Hendelse: Handelsbalanseperiode: Jan Forrige lesing: -44,3 bln Prognose: Faktisk lesing: En lands handelsbalanse gjenspeiler forskjellen mellom eksport og import av varer og tjenester. Handelsbalansen er en av de største komponentene i betalingsbalansen, og gir verdifull innsikt i presset på landets valuta. Overskudd og underskudd En positiv handelsbalanse (overskudd) indikerer at eksporten er større enn importen. Når importen overstiger eksporten, opplever landet et handelsunderskudd. Fordi utenlandske varer vanligvis kjøpes ved bruk av utenlandsk valuta, gjenspeiler handelsbalansen vanligvis valuta som lekker ut av landet. Slike valutautganger kan føre til en naturlig avskrivning med mindre motvirket av tilsvarende kapitalinnstrømning (innstrømning i form av investeringer, FDI - hvor utlendinger investerer i lokale aksjer, obligasjoner eller eiendomsmarkeder). På et minimum, avveier underskudd fundamentalt verdien av valutaen. Ramifications of Trade Balance on Markets Det er en rekke faktorer som arbeider for å redusere markedsvirkningen av Trade Balance ved umiddelbar utgivelse. Rapporten er ikke veldig rettidig, noe som kommer etter rapporteringsperioden. Utviklingen i mange av figurelementene er også typisk forventet i god tid. Til slutt, siden rapporten gjenspeiler data for en bestemt rapporteringsmåned eller - kvart, skulle noen signifikante endringer i handelsbalansen trolig allerede ha vært følt i den perioden - og ikke under utgivelsen av data. På grunn av den samlede betydningen av Trade Balance-dataene i prognostiserende trender i Forex Market, har imidlertid utgivelsen historisk vært en av de viktigste rapportene ut av et hvilket som helst land. En kvinne hører fra legen at hun bare har et halvt år å leve. Legen anbefaler henne å gifte seg med en økonom. Kvinnen spør, hvis du vil kurere min sykdom. Legen svarer, nei. Men de seks månedene vil virke som en levetid. Quot Economist En dag døde en økonom og ble ved et uhell sendt til helvete. Som vi alle vet, går alle hunder og økonomer til himmelen, men i dette tilfellet var den gamle saint Peter ute av sitt spill og vår økonom deltok i alle voldtektene, morderne og valutahandlere i underverdenen. Etter et par uker i helvete forstår økonomen at det ikke er et så dårlig sted, det er det bare chronically mismanaged. Så implementerer han en plan. Innen noen få måneder er økonomien i helvete blomstrende. Han har budsjettet i overskudd som gjør at djevelen kan bruke på infrastruktur, og investeringsfondene begynner å strømme inn, øker investeringer i hele helvete økonomien. Etter et år eller to ser Gud ned og merker at levestandarden i helvete har økt til det punktet at de fleste engler er booking sine sommerferier der. Strendene er nydelige, og står overfor det, himmelen er det siste stedet du kommer til å finne noen som kan blande en anstendig cocktail. Han telefoniserer djevelen for å spørre whatrsquos skjer. Satan forklarer at de har ansatt en økonoms tjenester for å fikse sin økonomi. Gud er ikke glad. Du vet at alle økonomer går til heavenquot han ropte, quotsend ham tilbake umiddelbart eller wersquore kommer til å saksøke youquot Djevelen bare lo og svarte, spørsmålet om Hvor skal du få hendene på en advokatkvot Einstein dør og går til himmelen for kun å bli informert at rommet hans ikke er klar ennå. Jeg håper du ikke har noe imot å vente i sovesal. Vi er veldig lei meg, men det er det beste vi kan gjøre, og du må dele rommet med othersquot han blir fortalt av portvakt. Einstein sier at dette ikke er noe problem i det hele tatt, og at det ikke er nødvendig å gjøre så bra oppstyr. Så dørvakten fører ham til sovesalen. De går inn og Albert blir introdusert for alle de nåværende innbyggerne. quotSee, her er din første romkammerat. Han har en IQ på 180kvot, hvorfor det er flott, sier Albert. vi kan diskutere matematikkquot quotAnd her er din andre romkompis. Hans IQ er 150kvot, hvorfor det er flott, sier Albert. vi kan diskutere physicsquot quotAnd her er din tredje romkompis. Hans IQ er 100quot sitThat Wonderful Vi kan diskutere de siste spillene på theatrequot Bare en annen mann beveger seg ut for å fange Alberts hånd og riste den. Sitat din siste kamerakammerat og jeg beklager, men min IQ er bare 80. Quot Albert smiler tilbake på ham og sier, QuoteSo, hvor tror du renten er headedquot Det var eksamen dag og mor prøvde å ta et bilde av sønnen deres i et hette og en kjole, stilt sammen med sin far. Kvinner prøver å få dette til å se naturlig ut, sa hun. Sitat, legg armen rundt dadene dine. Faderen svarte, hvis du vil at den skal se naturlig ut, hvorfor ikke få ham til å legge hånden i min pocketquot En kveld så en rådgiver Max på hendene og knærne. lsquoHva gjør du, spurte hun. rsquo Jeg leter etter min dollarregning, svarte rsquo Max. Jeg har mistet den nedover veien. Hvorfor har du det, ser du etter det, fordi det er bedre herersquo. Det er to ting du bedre ikke ser på når du lager: pølser og økonometriske anslag. (Edward Leamer) Økonomi - kjøp fatet av whisky som du ikke trenger for prisen på kua du ikke har råd til. Bankansvarlig: Beklager, herre, du kan ikke åpne en konto med denne typen penger. Theyre treverk Lumberjack: Men jeg vil bare åpne en sponningskonto. Hvor mye penger trenger du quotWhats vurdert nok penger Bare litt merquot. (Will Rogers) quotIf du kan telle dine penger, har du ikke en milliard dollarkvot. (J. Paul Getty) quotA milliarder her, en milliard der, og ganske snart snakker du om ekte moneyquot. (Everett Dirksen) - Kan jeg låne den boken din for å bli millionærskutt - Jo, her er du. - Takk, men halvparten av sidene mangler. Hva er saken - Er ikke en halv million nok for deg En mann går inn i en New York City-bank og sier at han vil låne 2000 i tre uker. Lånoffisereren spør ham hva slags sikkerhet han har. Mannen sier at jeg har en Rolls Royce - hold den inntil lånet er betalt - her er nøklene. Quot Lånedirektøren har omgående kjørt bilen inn i bankene underjordisk parkering for å sikre seg, og gir mannen 2000. Tre uker senere kommer mannen inn i banken, betaler tilbake 2000 lånet, pluss 10 renter, og gjenvinner eiendomsretten til Rolls Royce. Lånoffisereren spør ham, hvis jeg spør meg, hvorfor skulle en mann som kjører en Rolls Royce, måtte låne to tusen dollar? Mannen svarer, jeg måtte gå til Europa i tre uker, og hvor ellers kunne jeg lagre en Rolls Royce så lenge etter ti dollarquot Markedet er rart. Hver gang en fyr selger, kjøper en annen, og de tror begge de er klare. En økonomisk forecaster var kjent for å ha en hestesko fremtredende fremstilt over dørrammen på hans kontor. Spurt hva det var for, svarte han sitat er en lykke sjarm som hjelper min forecastsquot. men tror du på den overtroskvoten han ble spurt om. QuoteFor kurset notquot sa han, quote det virker om du tror på det eller ikke. quot En ung mann fra Minnesota flytter til Florida og går til en stor quoteverything under en takquot varehus på jakt etter en jobb. Lederen sier, hvis du har noen salgserfaring. Barnet sier kvote. Jeg var en selger tilbake i Minnesota. Quot Vel, sjefen likte barnet og ga ham jobben. Du begynner i morgen. Jeg kommer ned når vi lukker og ser hvordan du gjorde. Quot Hans første dag på jobben var grov, men han kom igjennom den. Etter at butikken var låst opp, kom sjefen ned. quoteHvordan mange kunder kjøpte noe fra deg todayquot Gutten sier quotequot. Sjefen sier at en av våre salgsmedlemmer er gjennomsnittlig fra 20 til 30 kunder om dagen. Hvor mye var salget forquot Barnet sier quot101, 237.65quot. Sjefen sier quot101,237.65 Hva var det du hadde selget? Barnet sier, først, jeg solgte ham en liten fiskekrok. Så solgte jeg meg en middels fiskekrok. Så solgte jeg ham en større fishhook. Så solgte jeg ham en ny fiskestang. Da spurte jeg ham hvor han skulle fiske og han sa nedover kysten, så jeg fortalte ham at han skulle trenge en båt, så vi gikk ned til båtavdelingen og solgte ham en tvillingmotor Chris Craft. Da sa han at han ikke trodde at hans Honda Civic ville trekke den, så jeg tok ham ned til bilavdelingen og solgte han den 4x4 Expedition. Quot Sjefen sa, "En fyr kom inn her for å kjøpe en fiskekrok, og du solgte ham en båt og en TRUCKquot Gutten sa at nei, kom fyren inn her for å kjøpe Tampons for sin kone, og jeg sa, Dude, helgene dine skutt, du burde fiske. sitat En butikkvakt var forferdet da en helt ny forretning lignet sin egen, åpnet naboen og reiste et stort tegn som leste BESTALE DEALER. Han var horrified når en annen konkurrent åpnet til høyre, og annonserte sin ankomst med et enda større tegn, leser LØSTEST PRIS. Butikkinnehaveren panikket, til han fikk en ide. Han satte det største tegnet på hele sin egen butikk. Det leser: HOVEDTILVENDIGHET SOM IKKE SKAL BLI I SENGEN, MED DU IKKE GJØR GJENNOMBETING I BED. quot ndash George Burns En pensjonert mann besøkte en lege for å søke lege for det han mistenker som nye og svært uvanlige helseproblemer. QuotDoc, jeg føler meg kort pust, svimmelhet, kaldt svette, kan ikke sove. Tror du jeg vil kollapse når som helst soonquot Doctor: quotYep. Du må være fra Wall Streetquot En gang i en landsby oppstod en mann og annonserte til landsbyboerne at han ville kjøpe apekatter for 10 hver. Landsborgerne, da vi så mange apekatter rundt, gikk ut til skogen og begynte å fange dem. Mannen kjøpte tusenvis på 10 og som forsyningen begynte å minske, stoppet landsbyboerne deres innsats. Han annonserte videre at han nå ville kjøpe på 20. Dette fornyet innsatsene fra landsbyboerne og de begynte å fange aper igjen. Snart forsvant forsyningen enda lenger og folk begynte å gå tilbake til sine gårder. Tilbudet økte til 25 hver og forsyningen av apekatter ble så liten at det var et forsøk på å se en ape, enda mindre fange den. Mannen annonserte nå at han ville kjøpe apekatter på 50 år. Siden han måtte gå til byen På noen forretninger ville hans assistent nå kjøpe på vegne av ham. I mangel av mannen fortalte assistenten at landsbyboerne satte på alle disse aper i det store buret mannen har samlet. Jeg vil selge dem til deg ved 35 år og når mannen kommer tilbake fra byen, kan du selge dem til 50 hver. Quot Landsbyboerne avrundet med alle besparelsene sine og kjøpte alle aper. De så aldri mannen eller assistenten hans, bare apekatter overalt. Nå har du en bedre forståelse av hvordan aksjemarkedet fungerer. Jeg dro til banken og gikk over mine besparelser. Jeg fant ut at jeg har alle pengene som jeg noensinne trenger. hvis jeg dør i morgen - Henny Youngman Jesus redder. Men det ville vært bedre hvis han hadde investert Da Albert Einstein døde, møtte han tre New Zealanders i køen utenfor Pearly Gates. For å passere tiden spurte han hva som var deres IQ. Den første svarte på 190. Quote, utbrøt, ropte Einstein. Vi kan diskutere Ernest Rutherfords bidrag til atomfysikk og min teori om generell relativitetskvot. Den andre besvarte 150. quotGood, sier Einstein. Jeg ser frem til å diskutere rollen som Norges nukleare fri lovgivning i jakten på verdens fredskvoten. Den tredje New Zealander mumlet 50. Einstein satt i pause, og spurte da, hva er din prognose for budsjettunderskuddet neste år? William: Kan jeg få litt penger for mannen som gråter utenfor Mamma: Hva gråter mann. William: Den som roper, iskremintervjuer: Hva er lavkonjunktur Kandidat: Når ldquoWine og Womenrdquo blir erstattet av ldquoWater og Wiferdquo, er den kritiske fasen av livet kalt ldquoRecessionrdquo. Hvis du skylder banken 100, det er ditt problem. Hvis du skylder banken 100 millioner, er det bankens problem. En velstående mann kom hjem fra en gambling tur og fortalte kona at han hadde mistet hele sin formue, og at Theyd må drastisk endre livsstilen. Hvis du bare lærer å lage mat, sier han, kvote kan skyte kokken. Quot kvikk, sa hun. og hvis du lærer å elske, kan vi skyte gartneren. quot Hvorfor har astrologi blitt oppfunnet, slik at økonomien kan være en nøyaktig vitenskap. En predikant gikk inn i sin kirke og han ba til Gud. Mens han ba, spurte han gud, hvor lenge er 10 millioner år til deg? Gud svarte, for det andre. Quot Neste dag spurte predikanten Gud, hvor mye koster 10 millioner dollar til deg. Og Gud svarte, kvote penny. quot Da til slutt neste dag spurte predikanten Gud, Quote, kan jeg få en av dine penniesquot Og Gud svarte, vent litt en italiensk forretningsmann på hans dødsbed, kalt sin gode venn og sa, ldquoLuigi, jeg vil at du skal love meg det når jeg dør vil du få mine gjenstander cremated. rdquo ldquo Og hva rdquo hans venn spurte, ldquodo du vil at jeg skal gjøre med din ashesrdquo Forretningsmannen sa, ldquo Bare legg dem i en konvolutt og send dem til IRShellipand skrive på konvolutten, lsquoNow du har alt. rsquordquo En mann i en luftballong innså at han var tapt. Han reduserte sin høyde og så en mann under. Quote meg, men kan du hjelpe meg Jeg lovet en venn jeg ville møte ham en time siden, men jeg vet ikke hvor jeg er, sier han. Mannen nedenfor svarte: du er i en luftballong som svinger omtrent 30 meter over bakken. Du er mellom 40 og 41 grader nordlig breddegrad og mellom 56 og 57 grader vestlig lengdegrad. Hvor ballongisten svarte: du må være en megler. quot som mannen på bakken sa: "Jeg er, men hvordan visste du The Svar kom fra oven: "Alt du fortalte meg er teknisk riktig, men jeg har ingen anelse om hva du skal gjøre med informasjonen din, og faktum er jeg fortsatt tapt. Helt ærlig har du ikke vært mye hjelp så langt. quot Mannen nedenfor reagerte: "Du må være en handelsmann." Som ballongisten svarte: "Jeg er, men hvordan visste du?" Som mannen på bakken sa: "Du dont vet hvor du er eller hvor du går. Du har steget til din nåværende posisjon på grunn av stor mengde varm luft. Du har gjort et løfte som du ikke har noen ide om hvordan du skal holde, og du forventer at jeg skal løse problemet ditt. Faktum er at du er i nøyaktig samme stilling som du var før vi møtte, men nå, det er min feil. Quot - pappa, vil du spare penger - jeg ville sikkert, sønn. Eventuelle forslag - sikkert. Hvorfor ikke kjøpe meg en sykkel, da vil jeg ikke bruke skoene mine så fort. - Min megler har en ny tjeneste hvor de vil skrive deg din balanse. - Det er kult, jeg tror ikke de burde legge til kvot på slutten. - Jeg ser din forrige sjef at du var en ekte live wire säljare. Jeg er glad for å vite at Hva var du som selger? Leve ledninger, herre Q: Hvorfor skapte Gud analytikere A: For å få værvarslere se bra ut. Penger kan kjøpe et hus. Men ikke en hjemme penger kan kjøpe en seng. Men ikke søvnpenger kan kjøpe et klokke. Men ikke tidspenger kan kjøpe deg en bok. Men ikke kunnskapspenger kan kjøpe deg medisin. Men ikke helse penger kan kjøpe deg sex. Men ikke kjærlighet En økonom er en som blir rik og forklarer andre hvorfor de er fattige. Buddies John møter sin kompis George og spør ham: Bull John: Gjør meg en tjeneste, kan du låne meg 100 George-sjekker i lommeboken og lommene hans, så svarer: Bull George: Beklager, venn. Jeg har bare 50. Bull John: Only 50 Never mind. Gi meg 50 du har, og du skylder meg en annen 50. En dollar per punkt En professor ga en stor test en gang til sine studenter. Han ga ut alle testene og gikk tilbake til skrivebordet for å vente. Når testen var over, sendte elevene alle forsøkene tilbake. Professoren la merke til at en av elevene hadde vedlagt en 100 regning på prøve med et notat som sa ldquoA dollar per punkt. Verden Neste professor ga de graderte testene tilbake ute. Denne studenten fikk tilbake testen, testkvaliteten og 64 endringen. En fyr på jobb gikk inn for en konkurranse og vant en tur til Kina. Hes der ute nå. prøver å vinne en tur tilbake En regnskapsfører går inn i en dyrebutikk for å kjøpe en papegøye. Butikkinnehaveren viser ham tre identiske papegøyer på abbor og sier, "Papegøyen til venstre koster 500.quot" Hvorfor koster papegøyen så mye? "Spør regnskapsføreren. quotWell, citerer svaret eieren, sitatet vet hvordan man skal gjøre komplekse revisjoner. quot quoteHvordan spør den midtre papegøyekostnaden til revisor. quotThat koster 1000 fordi det kan gjøre alt den første kan gjøre, pluss det vet hvordan å klargjøre finansielle prognoser. Den skremmte regnskapsmannen spør om den tredje papegøyen, for å bli fortalt det koster 4000. Det er unødvendig å si, dette ber om spørsmålet, hvem kan det gjøre? Som eieren svarer for å være ærlig, har jeg aldri sett ham gjøre en darn ting, men de to andre kaller ham Senior Partner. Quot Etter mange år med scrimping og sparing, er en ektemann fortalte kona sin gode nyhet: quotHoney, vi har til slutt fått nok penger til å kjøpe det vi begynte å lagre for i 1979. Du sier en helt ny Cadillacquot hun spurte ivrig etter. Quote, sier kvinnen, kvoten 1979 Cadillac. quot Økonomien er det eneste feltet hvor to personer kan få Nobelprisen til å si akkurat det motsatte. En mann som ble krøllet av to bøller, satte en enorm kamp. Endelig dempet dem og tok lommeboken. Ved å finne bare to dollar i lommeboken, sa den overraskede trollmannen: Hvorfor har du satt opp en slik kampkvot som mannen straks svarte på, jeg var redd for at du ville finne de 200 skjulte i min skoquot Hvordan følte mannen når han fikk en stor regningen fra det elektriske selskapet Han var sjokkert. TECH: Hei, vennlig internett. Kan jeg hjelpe deg KUNDE: Åh, hei ung mann. Jeg lurte på om du tilbyr nettbank TECH: Var en Internett-leverandør, maam. Du kan sikkert bruke vår tjeneste for å koble til nettbank. KUNDE: Hva trenger jeg å gjøre det TECH: Du trenger bare modemet i datamaskinen. Det plugger seg inn i en telefonstikkontakt. Registrer deg for en konto, og registrer deg for nettbank med banken din. KUNDE: Men hvor kommer pengene ut TECH: Jeg er ikke sikker på at jeg forstår KUNDE: Du vet. Kommer pengene ut fra den sporet på datamaskinen Fra en handelsmann: ldquo Dette er verre enn en skilsmisse. Irsquove mistet halvparten av min nettoverdi, og jeg har fortsatt en kone. Banker er folk som hjelper deg med problemer du ikke ville hatt uten dem. Inflasjon gir deg mulighet til å bo i et dyrere nabolag uten å flytte. Jeg gikk nettopp med min bank. De eier halvparten av bilen min. Frisk ut av handelshøyskolen, svarte den unge mannen en vilkårlig annonse for en regnskapsfører. Nå ble han intervjuet av en veldig nervøs mann som kjørte en liten bedrift som han hadde startet seg. Jeg trenger noen med en regnskapsgrad, sier mannen. Sitat hovedsakelig, jeg leter etter noen til å gjøre min bekymring for meg. quot quotExcuse mequot revisor sa. Jeg er bekymret for mange ting, sier mannen. men jeg vil ikke bekymre meg om penger. Din jobb vil være å ta alle pengene bekymringer av min back. quot kvote, se, sier revisoren sa. og hvor mye koster arbeidslønnens kvittering deg på åtti tusen. quoteHvordan kan en slik liten bedrift ha råd til et beløp som det samme som det, sier eieren, sier kvitteringen din første bekymring. Det kan være dyrt å bo på jorden, men det inkluderer en årlig fri tur rundt solen. Trading online er bare bra. Jeg finner det virkelig fart ting opp. Jeg mottar nå min marginsamtaler 5x raskere enn før Etter en mektig to ukers kriminell rettssak i et svært høyt profilert bankrapportert tilfelle, avsluttet juryen sin 14 timers overveielse og gikk inn i rettssalen for å avgjøre dommen til dommeren. Dommeren vender seg til juryens foreman og spør, dersom juryen kom til en dom i dette tilfellet, har vi, din ære, siterte formannen svaret. Quote Kan du passe det til meg, sier dommeren, da han foreslo at faksmannen skulle hente dommeslippet fra formannen og levere det til ham. Etter at dommeren har lest dommen selv, leverer han dommen tilbake til sin fogder for å bli returnert til formannen og instruerer formannen, citerer å lese din dom til retten. Quot Vi finner saksøkten IKKE GODTIGT av alle fire teller av bankrøveri , sier utnevnt formannen. Familien og vennene til saksøke hopper for glede ved lyden av quote guiltyquot-dommen og klemmer hverandre mens de roper uttrykk for guddommelig takknemlighet. Den tiltalte advokaten vender seg til sin klient og spør, quote, hva synes du om det? Saksøkte ser sakte om rettssalen sakte med et forvirret blikk på ansiktet og så vender seg til sin forsvarsadvokat og sier, jeg er virkelig forvirret her. Betyr dette at jeg må gi alle pengene backquot Smart Investing Hvis du hadde kjøpt 1000,00 verdt av Nortel lager for ett år siden, ville det nå være verdt 49,00. Med Enron ville du ha 16,50 av den opprinnelige 1.000.00. Med WorldCom vil du ha mindre enn 5,00 igjen. Hvis du hadde kjøpt 1.000,00 verdi av Budweiser (øl, ikke aksjene) for ett år siden, drakk all øl, og deretter slått i bokser for 10 cent innskudd, ville du ha 214,00. Det virkelige målet på rikdommen er hvor mye du er verdt hvis du mistet alle pengene dine. En en dollar regning møtte en tjue dollar regning og sa, hvor har du vært jeg har ikke sett deg rundt her mye. De tjue svarte, jeg har vært på utkikk ved kasinoene, gikk på et cruise og gjorde rundene på skipet, tilbake til USA for en stund, gikk til et par baseballspill, til kjøpesenteret, den slags ting. Hva med youquot En dollarregningen sa, sier du, de samme gamle ting. kirke, kirke, kirke. quot Et par tyver brøt inn i ferieleiligheten min og stjal 10 000 euro. I det minste tar de ikke noe av noe verdi.

No comments:

Post a Comment