Monday 30 October 2017

Forex Tradere Daglig Sjekkliste


Artikler gt Investering gt FOREX Trading Platform Checklist FOREX Trading Platform Checklist Tjeklisten nedenfor vil hjelpe deg i evalueringen av handelsplattformene. Bruk den sammen med Broker-sjekklisten i Velge en FOREX Broker. Se figur nedenfor. Dette kan lastes ned som et Excel-regneark fra goodmanworks. bildetekst idattachment12994 alignalignleft width360 FOREX Trading Platform Checklistcaption Tips: Dine personlige preferanser teller også. Du vil tilbringe mye tid foran handelsplattformen, være komfortabel med det, og nyt å se på det og bruke det. Alle disse plattformene er veldig morsomme å utforske. Men vær oppmerksom på dine nåværende krav og hvor du forventer at du kommer til å være i ett eller to år. Bytteplattformer er sikkert muligens din daglige rutine for markedsanalysesjekkliste. Artikkeloversikt: I begynnelsen kan handelsmenn føle seg overvunnet av mengden data som vises på Økonomisk kalender i forhold til valutaparet. Det er noen viktige hendelser du må være på utkikk etter i forhold til valutaparet ditt, som vil se etter handel eller handel for å se om itrsquos tid til å gå ut av handel eller forbli i forhold til din handel eller potensielle handel. Her er en sjekkliste du kan bruke for å sikre at du fanger lionrsquos andel av nyheter i forhold til din handel. Spillere store og små kommer inn i Forex markedet hver dag. Små handelsmenn har fordelen av å ikke svare på klienter eller investorer, men har ofte ulempen ved å dekke mye informasjon på kort tid. Noen individuelle handelsfolk, fordi thesquore overveldet av mengden data, bestemmer seg for å fokusere utelukkende på Forex Price Action (registrer deg for GRATIS kurs på Pris Action) fordi de håper å minimere mengden analyse som trengs for handel, men det er ofte nyttig å kjenner nyhetene. Store handlere eller institusjoner har et stort personale til stede for å opprettholde sin handelsvirksomhet. Institusjoner med handelsdisker har økonomer ved hånden, samt tekniske analytikere, handelsmenn og risikostyrere for å prøve å holde alle på topp effektivitet. Heldigvis for deg er de fleste store datapunkter lett tilgjengelige og med en enkel rutine kan du ringe ned den daglige analysen din for å sikre at du forstår pulsene på markedet din handel og whatrsquos potensielt i horisonten. Hva utviklet natten før Hvis du kjøper noe av Asia-Stillehavs-valutaene som JPY, AUD, ELLER NZD, er det viktig å vite hva som skjedde mens du sov i USA. Hvis din egen handel fra den delen av verden, ville det være nyttig å vite hva som skjedde i USA om det er jobbnummer, KPI eller en sentralbank som snakker om rente - eller stimulanspolitikk. Den enkleste måten å se hva som skjedde, er gjennom Økonomisk kalender eller lesing DailyFX Daily Market Briefs som bryter ned de tre handelssesjonene i dag. Lær Forex: DailyMarket Briefs kan oppdatere deg på Major Overnight Developments Hvilke andre markeder beveger seg Som verdens marketrsquos blir mer og mer sammenflettet må du forstå whatrsquos flytting og hvorfor. Slik at du donrsquot tror halen satser på hunden, hjelper itrsquos å forstå at når andre markeder beveger seg sterkt, er det ofte et underliggende trekk i valutamarkedet. Dette skyldes at alle markeder er priset i valuta, og hvis folk ønsker å flytte ut av en investering raskt, blir valutaen ofte solgt for å flytte penger til utlandet. Lær Forex: Nikkei 225-flyttingen ble bygget på grunnlag av JPY-svakhet (opprettet ved hjelp av FXCMrsquos Marketscope 2.0-diagrammer) Flere tidsrammer Trendlines eller Support amp Resistance Levels Mens denne typen analyse kan gjøres sjeldnere, er det ikke mindre viktig. En gang i uken eller om det er en betydelig daglig bevegelse, er det viktig å sjekke støtte - og motstandsnivåer i markedene eller trendlinjene som markedet har fulgt i oppfyllelsen av den nåværende trenden. En gang i tiden vil en større tidsramme vise et annet mønster enn en mindre tidsramme, og du kan velge hvilken du vil bytte ut basert på din risikoprofil. Lær Forex: Analyse av flere tidsrammer kan hjelpe deg med å se kommende nivåer (opprettet ved hjelp av FXCMrsquos Marketscope 2.0-diagrammer) Denne typen analyse kan også hjelpe deg med å definere profittmål eller stoppe utganger på din handel. Hvis du vil vite hva din fortjeneste eller tap ville være på handelen hvis en av dine utganger blir rammet, kan du bruke vår GRATIS Risk Management kalkulator på fxcmapps. Hvilke viktige hendelser kommer opp Dette er et viktig spørsmål som enhver aktør med åpne stillinger skal kunne svare på. Å svare på dette spørsmålet i fredags kunne ha hjulpet deg med å unngå 170 pip gapet over helgen på Kypros nyheter. De to verktøyene du kan bruke angående dette spørsmålet, er DailyFX Economic Calendar med filteret satt til høyt, eller vår DFX News Plug-in fra App Store som viser deg nyhetshendelser på diagrammene. Lær Forex: DailyFX Økonomisk kalender for Week of 31713 Courtesy of DailyFx Kalender Lær Forex: Følg Gap fra EU-ledere på Kypros Bailout (Laget med FXCMrsquos Marketscope 2.0-diagrammer) Ved å holde deg oppdatert på kommende nyheter kan du begrense mengden sjokk på kontoen din fra en geopolitisk kunngjøring som kan skifte valutamarkedet. Kombinere kommende store nyhetsmeldinger med flere tidsrammediagrammønstre kan også hjelpe deg med å se når et valutapar kan være moden for salg eller klar til å fortsette trenden. Alle disse tingene er uvurderlige for en traderrsquos verktøykasse. Utvikling av rutinen og organisasjonen for å være på toppen av store markedsflytende hendelser vil ta en stund. Men gjør ingen feil, det er verdt det å vite hva som skjer i lys av hva som skjedde i helgen med EURUSD. Heldig for deg har Dailyfx gjort det harde arbeidet med å samle dataene slik at alt du trenger å fokusere på, er å forstå og bruke nyhetene. --- Skrevet av Tyler Yell, Trading Instructor For å kontakte Tyler, email instructordailyfx. For å bli lagt til Tylerrsquos e-post distribusjonsliste, vennligst klikk her. Usikker på hvilke indikatorer som samsvarer med ferdighetssettet Ta vår Forex Trader IQ Course for å motta en tilpasset læringsbane for hvordan du handler FX. DailyFX gir forex nyheter og teknisk analyse om trender som påvirker de globale valutamarkedene. Forex Sjekkliste 1,2,3 En ting jeg gjør det hjelper meg å åpne gode handler og unngå dårlige handler, er en Forex Sjekkliste. Denne sjekklisten har en liste over regler som må være på plass før jeg går inn i en handel. Jeg har funnet ut at ved å ha en enkel sjekkliste på plass, hjelper det meg med å ha disiplinen til å holde fast i planen min. Det beste ved å ha denne listen er at det ikke er komplisert eller vanskelig å huske. Egentlig er listen veldig enkel, og etter å ha brukt det noen ganger, begynner en god vane å skape. Ved å bruke forex sjekkliste jeg har utviklet min handels fortjeneste har gått opp fordi denne teknikken har økt min handelsvindende prosentandel. Jeg tenkte på grunn av denne artikkelen, jeg vil dele min faktiske sjekkliste her med deg som en guide som du kan bruke til din egen handel. Først identifiserer jeg trenden og ser etter bransjer som faller i retning av trenden. Deretter finner jeg signalet som jeg vil gå inn i. Deretter identifiserer jeg støtte - og motstandspunkter. Til slutt bestemmer jeg hvor mye jeg skal risikere på handel. Etter at disse trinnene er på plass, plasserer jeg handelen og logger dem i min forex trading journal. Jeg tror du vil finne at noe så enkelt som en enkel sjekkliste kan dramatisk forbedre din handel. Trading doesn8217t må være komplisert for å lykkes. Jeg holder det så enkelt som mulig, slik at jeg ikke smiler meg selv. Vennligst del i kommentarene nedenfor hvilken type sjekklister du har utviklet som har hjulpet deg i din handel. Det vil hjelpe oss alle til å bli bedre handelsfolk som vi deler tips med hverandre. Jeg vil minne alle om vår live markedsanalyse i morgen om 7:30. Klikk på webinar-fanen. Også, jeg vil oppdatere Forex trading journal morgen i det første om morgenen. Takk og jeg gleder meg til dine kommentarer. Jeg er helt enig med deg om handelsplaner de må være din egen. Før jeg fortsetter med innlegget mitt, vil jeg si at det du gjør på dette nettstedet, er ekstremt nyttig for alle som starter opp, og det er et flott sted å utveksle erfaringer og råd. Et råd jeg vil gjerne gi til noe nytt, og jeg håper du kan forstå det så snart som mulig, er at hver og en av oss trenger å lage vår egen handelsplan og regler. Vi kan dele dem, men det er en feil å samle regler fra andre mennesker. Gjør din egen forskning, forstå at det å hente opp andres regler og ideer, vil ikke fungere for deg. Jeg ble engang tatt opp på blogger og andre forex nettsteder etter tredje personers analyse og ideer bare for å finne ut senere at jeg ikke kunne sette dem i praksis fordi de ikke var mine. Jeg var å skremme å trekke mine ermer opp og komme på jobb, studere, gjør min egen forskning, gjør min egen analyse. Hver spekulant er forskjellig, hver menneskelig psyke er annerledes og unik, hver personlighet er eksklusiv. Casey39s regler og planlegger arbeid for ham fordi han kom opp med dem, de matcher hans personlighet og følelsesmessige grenser. Han fortjener med dem, men jeg kan ikke vinne med dem, men heller med mine regler. Det er også et spørsmål om selvtillit, å tro på deg selv, og tro at du er i stand til å jobbe alene. Husk at du er ansvarlig for hver handel du gjør, så gjør dine egne feil. Men selvfølgelig er ikke alle forberedt og villig til å gå gjennom det. Generelt foretrekker vi å falle i gruppens sikkerhet, noe som er alt dette yrket ikke er. Spør deg selv følgende spørsmål: Er du enig i å slutte å handle, selv på din demo-konto, og brukte de neste 6-8 månedene å studere, lese, undersøke, ta notater og spørre om alle aspekter av dette yrket (teknisk side, grunnleggende side og psykologisk side) Hvis svaret ditt er 8220no8221, så er jeg redd spekulering er ikke for deg. 1. Money Management Risk 0,5 per handel. 2 total risiko, 4, 5 tades kan skrives inn. 2. Skriv inn og avslutt i 3 stillinger. Bruk feathering metoden. 3. Også hvis du skal gå inn i korrelerte bransjer, må du deretter redusere stillingsstørrelsen tilsvarende. 4. Har stopp og fortjeneste mål, pluss generell handel plan ferdigstillet før oppføring 5. Detaljert rekordlegging, inkludert et øyeblikksbilde av handel oppføring og exit 6. Har flere diagrammaler satt opp inkludert 4-timers MACD, pivots og ren pris handling. 7. Start analyse på lengre tidsramme, og arbeid så langt ned til kortere tidsramme. 8. Nøkkelen til å fastslå markedets følelser på alle tidsrammer. På lengre sikt kan det være trending, men kortere konsolideringsperiode. Korrekt å bestemme dette markedets følelser er nøkkelen til å avgjøre hvilke handelsmetoder som skal implementeres. 9. Leter etter sammenløp. Hvis alt ikke stemmer opp, er det ingen handel. Det er viktig å fokusere på høye prosentoppsett og ha tålmodigheten til å vente på disse oppsettene. Vi er betalt for å vente, ikke handle. 10. Bruk US Dollar-indeksen for å legge vekt på bevis ved å bestemme markedsretningen. Jeg har ikke opprettet listen ennå, men blant innholdet er: 1. Se opp for økonomiske rapporter. 2. Ikke handlet i døgn som 11.30 EST 8211 1 pm EST. 3. Jeg ser alltid på par som EURUSD 038 GBPUSD samtidig. Forsikre deg om at jeg minker den svakere som dukker opp den sterkere, hvis begge er blinkende signaler på meg. Flott poeng. Sjekk alltid på nyheter. Takk for kommentaren 1) Jeg ser etter lysmønsteret på støttestøtte. 2) så ser jeg etter adx-helling for det aktuelle lyset, hvis det er mindre enn .25 eller negativt som viser at trenden er wanning. for å finne adx-skråningen, trekker jeg forrige stearinlys adx fra nåværende lys adx. det er en veldig vellykket. 3) for å avslutte ser jeg etter omvendte mønstre. 4) og beløpet jeg vil risikere. Jeg håper dette trikset kan hjelpe noen. Hei Casey, jeg skrev mine regler 8211 som er de samme som du nevnte pluss å holde øye med nyhetshendelser 8211 på en liste for en stund siden. Faktisk økte det min fortjeneste. Jeg prøver aldri å handle uten å sjekke reglene mine først. Takk for at du deler dette gode råd. Med vennlig hilsen, Jaap.

No comments:

Post a Comment