Saturday 7 October 2017

Mckesson Ansatteaksjeopsjoner


Våre medarbeidere McKesson er i virksomhet med bedre helse. Vi er forpliktet til å skape et helsevesen som fører til lavere kostnader, høyere kvalitet og bedre helse for alle. Vårt engasjement for helse starter med vår arbeidsstyrke. Investeringer i helsen til vår arbeidsstyrke gjør det mulig for McKesson å redusere helsekostnader mens de støtter medarbeidere og deres familier. Gjennom sterkt lederskap dedikert til å skape en rik kulturhelse og et omfattende helsefremmende program, fremmer McKesson det fysiske, mentale og sosiale velvære hos våre medarbeidere og deres familier. Begynn med et grunnleggende program som tilbyr vurderinger og screeninger for å hjelpe medarbeidere å forstå helserisikoen, vår helsefremmende program har utviklet seg for å inkludere en rekke utfallsbaserte aktiviteter. Disse aktivitetene tar sikte på å forbedre medarbeiderhelsen over hele selskapet, med en insentivstruktur som belønner ansatte for sunn atferd. McKesson fremmer det fysiske, mentale og sosiale velvære av våre medarbeidere og deres familier. I dag tilbyr vårt program McKesson amerikanske ansatte og deres familier: Omfattende helsemessige fordeler og vurderinger, inkludert en helserisikovurdering (HRA), en aldersspesifikk barnehelseanalyse, en mentalvurdering og en fysisk aktivitetsvurdering. Personlig kontekstualisering av helseresultater og anbefalte mål, inkludert resultater og aktiviteter. Dyp integrasjon med helseplaner, som spenner fra tiered helseforsikringsbidrag (knyttet til både aktivitet og utfall) til verdibaserte fordeler. Et nettbasert helsevesen som et integrert enkeltsted for fordeler, støttet av en velværeportal (online og mobil) og intern sosial plattform. Finansielt støttede livsstilsprogrammer, inkludert: Ansattstøtteprogram (EAP): Telefon og ansikt-til-ansikt rådgivning økter, juridisk og finansiell konsultasjon, og arbeidslivshjelp til barneomsorg og eldreomsorg Fysisk aktivitet: Helse klubb subsidier og en gratis skridttæller for hver medarbeider Ernæring og vektstyring: Rabatter på sunn matkjøp hos dagligvarebutikker og gratis Vektur-medlemskap Røykeavbrudd: Gratis tobakkesluttprogrammer Flu vaksine: Gratis årlige influensaskudd levert på arbeidsplassen eller refundert dersom det mottas i samfunnet Målrettet kronisk tilstandsbehandling og programmer for medisinsk tilslutning. En omfattende forankringsstøttestruktur, inkludert: Løpende kommunikasjon via en rekke kanaler, inkludert sosiale medier. Lokalspesifikke helsehendelser støttet av et omfattende nettverk av medarbeider. Wellness Champs Løpende helsekonkurranser og utfordringer Et sofistikert utvalg av insentiver for å lette daglig og lengre sikt atferd Velferdstiltak integrert med selskapsansvar for samfunnsansvar (for detaljer, se vårt fellesskaps avsnitt i denne rapporten) Programmet ble også tilbudt til ansatte i Canada. I anerkjennelse av suksessen til vårt amerikanske program ble McKesson tildelt C. Everett Koop National Health Award i 2015. Koop-prisen er den mest prestisjefylte prisen for helseforbedringsprogrammer, og krever sterk dokumentasjon av både helseforbedring og kostnadsbesparelser. Vitality Program Hvert trinn McKesson-medarbeidere tar mot sin egen helse bidrar til et bedre selskap, bedre kundehelse og bedre helsetjenester for alle. Vitality er en av måtene som McKesson støtter medarbeidere og deres familier på å få og bli sunn. Vitality belønner ansatte og deres familier for å gi bedre helse en prioritet. Ansatte og deres familier tjener Vitality Points ved å engasjere seg i sunne aktiviteter. Videre, for hvert poeng de tjener, tjener de en Vitality Buck å bruke på online Vitality Mall for varer som iTunes og Amazon gavekort. Vitality Points Status er basert på poeng. Jo høyere en medarbeidere peker, desto høyere er deres status og jo større er deres fordeler. Associates registrert i en McKesson medisinsk plan kan tjene besparelser på sine månedlige medisinske premier basert på deres Vitality Points status. Helse og velvære i Canada Hos sitt søsterprogram i USA er helseproduseringsprogrammet i Canada designet for å forbedre helsen til våre ansatte og deres familier. Ved hjelp av en helhetlig og integrert tilnærming fokuserer vårt program på fysisk, mental og økonomisk helse. Programmet er bygd på fire prinsipper: Fremmer forebyggende omsorg, oppfordrer ledere til å lede eksempelvis, gi ansatte mulighet til å administrere helsen og holde ansatte ansvarlige for å forbedre helsen. Vi tilbyr Canada-bidragsberettigede ansatte: Influensavaccin: Som i USA tilbyr McKesson gratis influensavacciner til Canada-ansatte enten på stedet eller refundert dersom de mottas i samfunnet. Årlig sysselsettingshelsevurdering: Sammenlignet med helsefarevurderingen i USA kombinerer arbeidstakernes helseanmeldelse et online medisinsk og psykisk helse spørreskjema med biometriske målinger og blodtrekk. Forbedret ansattes hjelpeprogram: Tilgjengelig 247, tilbyr EAP rådgivning, helse coaching og ernæringstjenester, samt ulike typer konsultasjoner. Interaktivt velværeprogram og kvartalslig utfordring: Gjennom et nettverk av ansatte Wellness Champs og en online og mobil plattform kalt Sprout, tilbyr McKesson Canada muligheten til å spore treningsaktiviteter og delta i utfordringer for å vinne premier. Fitness club rabatter: Spar på ledende kjeder i Canada. Et fokus på full engasjement McKessons helse - og velværeplan er fokusert på full engasjement, startet med vår administrerende direktør og direksjon, og strekker seg til hver enkelt medarbeider. En måte vi måler den løpende suksessen til våre tilbud er gjennom undersøkelser. I vår Employee Opinion Survey (EOS) gir McKesson-ansatte tilbakemelding om hvordan McKessons fordeler sammenligner med andre selskaper, og om våre fordelerprogram passer til deres behov. McKesson anser også kompensasjon for å være et viktig verktøy for å kommunisere ytelsesforventninger, forbedre produktiviteten og belønne ansatte for deres bidrag til selskapets suksess. Uansett deres tittel eller rolle, er hver ansatt en katalysator i en kjede av hendelser som bidrar til å forbedre helsetjenesten til millioner over hele verden. Det er derfor vi tror det er viktig å anerkjenne og belønne sterke individuelle og teambidrag som bidrar til å drive innovasjon og løsninger som fremmer bedre helse for alle. Vi tror at vår Total Rewards-pakke bidrar til å tiltrekke seg, beholde og motivere en høy ytelse, gir ansatte muligheten til å dele i eierskapet til selskapet, og er fortsatt fleksible nok til å møte de ulike behovene til vår mangfoldige befolkning. Forberedelse for pensjonering I tillegg til å gi meningsfylt sysselsetting, gir McKesson medarbeidere midler til å spare for pensjonering gjennom en rekke alternativer som kan bidra til en sikrere økonomiske fremtid. Som et resultat kan ansatte ta en gjennomtenkt tilnærming til å planlegge for deres pensjonsbehov. McKesson gir partnere med midler for å spare for pensjonering gjennom en rekke alternativer. Finansielle fordeler for ansatte i USA McKessons fortjeneste delings investeringsplan (PSIP) er en 401 (k) plan som gir ansatte en enkel og praktisk måte å spare på. Medarbeiderbidrag trekkes automatisk fra deres lønnsslipp og kan gjøres etter skatt, etter skatt Roth 401 (k) basis, eller en kombinasjon av begge. McKesson hjelper pensjonsbesparelser vokse ved å samsvare medarbeiderbidrag 100 av de første 3 av betalte bidrag og 50 på neste 2 av lønn. Planen gir også et bredt spekter av investeringsalternativer, noe som gjør det enkelt å utvikle en veldiversifisert investeringsportefølje. For å hjelpe medarbeiderne å holde seg oppdatert med deres individuelle pensjonsmål, tilbyr McKesson en rekke elektroniske verktøy og ressurser for å hjelpe deg med å planlegge og spare mer for pensjonering. Arbeidsoppkjøpsplanen (ESPP) er et annet fordelingsprogram som gjør det mulig for ansatte å dele med seg i fremtidens fremtidige suksess. ESPP tilbyr ansatte muligheten til å kjøpe aksjer i McKesson-aksjen til en rabatt. Aksjer er kjøpt hver tredje måned og diskonteres 15 basert på periodens sluttkurs. Finansielle fordeler for ansatte i Canada McKesson Canada tilbyr sine ansatte flere alternativer for å legge til rette for pensjonsplanlegging og bidra til en sikrere økonomiske fremtid. Pensjonsplan: Ansatte kan velge å bidra med inntil 10 av grunnlønnen i innskuddsbasert pensjonsordning via lønnsfradrag. Matchende arbeidsgiverbidrag øker som en funksjon av ansattstjeneste, med en cap på 15 år. Registrert pensjonssparingsplan og skattefri sparekonto: Medarbeidere har mulighet til å bidra til disse skattefordelte kontoene gjennom lønnsfradrag. Det er ikke noe bidrag fra McKesson til å enten planlegge. Medarbeideroppkjøpsplan (ESPP): McKesson Canada-ansatte er kvalifisert til å delta i ESPP, noe som gir mulighet til å dele i selskapets potensielle fremtidige suksess ved å kjøpe McKesson-aksjer til en rabatt. Opprette muligheter for suksess I hjertet av McKesson er de som forplikter seg til å forbedre helsesystemet. Å skape sysselsettingsmuligheter er en av måtene vi bidrar mest vesentlig til samfunnene der vi driver forretninger. I perioden som ble behandlet i denne rapporten (1. april 2015 til 31. mars 2016) hyret vi over 7 700 nye ansatte i USA og Canada. Som vi legger vekt på alle nye medarbeidere, starter omformingen av helsesystemet med hver enkelt av oss. En av McKessons strategiske prioriteringer er å skape spenning blant våre ansatte om deres karriere. Vi investerer sterkt i vekst og utvikling av medarbeiderne. Vi gjør vårt beste for å hjelpe ansatte å vokse og lære gjennom givende jobboppgaver og en-mot-en-utvikling med sine ledere. Faktisk har 54 av våre ansatte i USA og Canada vært hos selskapet fem år eller mer. Prestasjonsledelse Vår ytelsesprosess fungerer som en struktur for å bistå medarbeider-samarbeidspartner og sikrer høye fordeler for sterk ytelse. I FY16 mottok 99 av våre samarbeidspartnere i Nord-Amerika en årsresultatutredning. Målet med denne ytelsesbehandlingsprosessen er å: Lag konsistens på tvers av virksomheten for å styre, måle og utvikle individuell ytelse. Juster individuelle mål og forventninger med forretningsmål. Mål arbeidstakers prestasjoner og hvordan de oppnådde dem. Fremme medarbeiderutvikling og coaching ved å oppmuntre til åpen kommunikasjon mellom veiledere og deres medarbeidere. Differensiere premier basert på resultatresultater og kompetanse. Kjenne personers relative bidrag. Fortsatt læring McKesson utfyller vår prestasjonsledelsesprosess med læringsmuligheter som tilbys av McKesson Center for Learning (MCL), en intern opplærings - og utviklingsgruppe. I et typisk år tilbyr MCL ca 600 instruktørledede klasser. Ansatte oppfordres til å bruke denne rike ressursen til å beholde sine ferdigheter nå, utvide sin egen kunnskap og forberede seg til neste trinn i karrieren. I FY16 gjennomførte McKessons ansatte i USA 267.295 timers ledelse, faglig utvikling, teknisk og annen opplæring, som inkluderte 84.968 timer instruktørledet trening. Siden ikke alle ansatte kan være i stand til å delta på McKesson Center for Learnings-klassene personlig, kan ansatte også dra nytte av live trening via WebEx og TelePresence-teknologien, samt et bredt spekter av on-demand treningsressurser. Med utgangspunkt i FY17 vil McKesson Canada-ansatte bruke samme treningsplattform som deres amerikanske kolleger, og vi gleder oss til å gi konsoliderte treningstimer i fremtidige rapporter. Vårt pedagogiske hjelpeprogram gir økonomisk assistanse til ansatte som ønsker å styrke sine kompetanser og intern karrierevekst ved å utnytte eksterne muligheter for videreutdanning. McKesson vil tilbakebetale 5 250 av undervisning årlig for heltidsansatte i USA uten maksimal levetid. Et lignende opplæringsprogram er tilgjengelig i Canada. I FY16 utbetalt McKesson 3,88 millioner mot opplæringstjeneste for 688 ansatte som deltok i denne fordelen. I tillegg tilbyr vårt selskap alle ansatte og deres nærmeste familier nedsatte studiekostnader og kortere tid til slutt gjennom McKessons partnerskap med Kaplan University. Spotlight Story: Working Mom er stoked for school Cheered på av hennes 7 år gamle, tjente denne unge moren sin høyskole grad. Jana van der Paardt tjente hennes medarbeidere grad med støtte fra McKessons Educational Assistance Program. Jana van der Paardt startet college rett ut av videregående skole, men da intervenerte livet. I de neste årene endret Jana retning, fikk en heltidsjobb hos McKesson og ble mor. For mange mennesker, legger det opp til en full plate. Å få en høyskole grad var fortsatt noe jeg alltid ønsket å gjøre, sier Jana, refusjon kundeservice konto leder, McKesson Medical-kirurgisk, Golden Valley, Minnesota. Jeg elsker jobben min, men jeg vil utvikle seg. Logan, Janas 6-årige sønn, bidro til å brenne Janas ambisjon. Han spurte meg en dag, mamma, gikk du på college jeg fortalte ham, vel, jeg prøvde. Jeg ville ikke si at jeg prøvde og jeg mislyktes. I november 2014 begynte Jana å ta kurs på Kaplan University. og i februar 2016 tjente hun hennes medarbeidere grad i bedriftsøkonomi med vekt på helsevesenet. Bedre helse starter med Jana Vi hjelper folk i langsiktige sykepleiefasiliteter, sier Jana. Hennes team gir omsorgssentre med et bredt spekter av medisinske forsyninger. De jobber også på vegne av beboerne, hvorav mange er eldre på faste inntekter, for å regne Medicare for deres helsebehov. Noen ganger kan jobben min være veldig stressende, sier hun. Ta en samtale fra et anlegg, og administratoren sier: Var å ta med en ny pasient, hun har spesielle behov, og vi trenger spesifikke forsyninger for henne i dag. Jana gjør alt hun kan for å sikre at beboernes behov blir møtt, og ofte slippe hva shes gjør for å raskt komme på telefon med McKesson-lageret for å få det til å skje. Arbeid som et lag, vi kommer sammen og gjør alt som trengs for å få jobben gjort, sier hun. Å hjelpe en eldre person som ikke har noen penger eller familie til å få sin Medicare fakturert, er også veldig gledelig. Å gjøre skolearbeid med arbeid Jeg elsket strukturen Kaplan University tilbyr, sier Jana. Jeg jobber på heltid, og jeg har en familie, og de har det. De forsto at livet mitt er opptatt. Jana tok to klasser per semester. Hvert sikt er ti uker, så hun likte en uke uten å starte en annen. Alt er på nettet, så hun måtte aldri forlate sin hjemmedatamaskin. Jeg deltok ofte i klassen i pyjamas, sier hun, ler. En natt i uken deltok Jana i to nettbaserte seminarer. Jeg likte min instruktører, sier hun. Hennes lærere lærte klassene i sanntid og studentene deltok ved å skrive spørsmål i en chatteromstruktur. På grunn av jobbenes natur ble Jana av og til arrestert på jobb eller hatt andre forpliktelser og savnet henne klokken 6 seminar. Hvis du ikke gjør det hjemme i tide til klassen, blir du ikke straffet, sier hun. Du kan lytte til det innspillte seminaret og gjøre en sminkeoppgave eller ta en quiz på en annen gang. Theyve rettet programmet for å jobbe folk. Det er også mange veiledningsressurser tilgjengelig i matte og skriving, fortsetter hun, og et diskusjonsforum, slik at du kan kommunisere med andre studenter. Kaplan University har selv et porteføljeprogram som gir deg mulighet til å tjene studiepoeng for arbeid, liv eller tidligere pedagogisk erfaring. Jana kvalifiserte seg til McKesson-studiegodtgjørelse, pluss at hun fikk en studietilskudd på Kaplan University for å være en McKesson-ansatt. Mine to kurs koster 1800 og McKesson gir meg 850 tilbake per semester, sier hun. Men jeg ville ha gjort dette selv uten rabatten fordi det var en investering i min fremtid for meg selv og min sønn. Hva om tiden Først, å gå tilbake til skolen på jobb og familie kan virke overveldende, innrømmer Jana. Men youd bli overrasket over hvordan du kan finne blokker av tid. Hun reiste seg en time tidlig eller ble sittende etter at Logan gikk til sengs for å gjøre leksene sine. Det er egentlig bare å stoppe livet ditt for en time eller to hver dag og få det gjort. Noen ganger gjorde jeg et oppdrag på lunsjpause. Når du trenger den ekstra push, sier hun, husk bare målet ditt. Bare hold øynene på premien, sier hun og fortsetter å puste. Et sikkert, sikkert og sunt arbeidsmiljø På McKesson legger vi stor vekt på sikkerhet og sikkerhet for både ansatte og kunder. Våre ansatte og ledelse sikrer at våre arbeidsmiljøer er trygge og de produktene vi leverer til våre kunder, er sikre. Siden McKesson er en ledende distributør av farmasøytiske produkter i USA, Canada og Europa, er produktintegritet en prioritet fra det tidspunkt den avgår fra våre lastepakker til det øyeblikk det administreres på en pasients søvn. Vi tror at det er ansvarlig, forsvarlig og effektiv ledelse å innarbeide velprøvde helse - og sikkerhetsprinsipper i alle faser av vår virksomhet, og vi legger vekt på disse som en integrert del av forsiktig forretningspraksis. Vi forstår også at ansvaret for helse og sikkerhet på arbeidsplassen må strekke seg til alle arbeidsplasspartier. Vår avdeling for sikkerhet og sikkerhet vurderer kontinuerlig vårt driftsmiljø for å identifisere potensielle trusler. Denne kontinuerlige og grundige vurderingen tillater oss å iverksette passende beskyttelsesforanstaltninger for å forebygge og redusere identifiserte risikoer. Vi benytter bransjeledende sikkerhets - og sikkerhetsprosedyrer og utstyr innen fysisk og elektronisk sikkerhet. Et formelt sikkerhets - og sikkerhetsvurderingsprogram sikrer at våre anlegg utfører operasjoner i samsvar med etablerte sikkerhets - og sikkerhetsstandarder. Alle våre viktige anlegg vurderes rutinemessig for å hjelpe ledere med å identifisere sårbarheter i sine sikkerhetssikkerhetsprogrammer. En rapport dokumenterer hver vurdering, og hvert anlegg utarbeider handlingsplaner for å sikre at alle funnene korrigeres i tide. Standarder og prosedyrer er på plass for å sikre at våre anlegg tar skritt for å proaktivt adressere risiko og forebygge skader. Et ledende sikkerhetsindikatorpanel utarbeides månedlig for å måle samsvar med disse standardene. I FY16 oppnådde distributionssentrene en effektivitetsrate i utførelsen av kjernebeskyttelsesprogrammer, inkludert felles helse - og sikkerhetskomiteer, periodiske selvinspeksjoner og sikkerhetsopplæring i arbeidstakerne. Dette er en 3,1 økning i forhold til året før. Utdannelse av ledere og ansatte er grunnlaget for våre sikkerhets - og sikkerhetsprogrammer. Opplæring og utdanning driver bevissthet og fremmer en samarbeid, og beskytter sammen kultur. I løpet av FY16 gjennomførte våre ansatte over 33.000 treningsmoduler. (Se tabell 1, Sikkerhetsopplæring ved McKesson.) Våre omfattende sikkerhetsopplæringsprogrammer utdanner ansatte på alle nivåer og tar opp både generelle og spesialiserte sikkerhetsroller og ansvar. Gjennom disse programmene lærer ansatte å identifisere og kontrollere potensielle farer de kan møte på arbeidsplassen, hjemme eller i lek. Ansatte får orientering og løpende instruksjon om sikker arbeidspraksis gjennom hele karrieren, da de opplever endringer innenfor sitt ansvar, utstyrsbruk eller miljø. Vi fremmer sikkerhet og sikkerhet i våre kontorer og distribusjonsentre gjennom årlige multimediekampanjer, noe som øker sikkerhets-, sikkerhets - og informasjonsbeskyttelsesbevisstheten. Suksessen til disse kampanjene blir evaluert ved hjelp av medarbeiderundersøkelser, som tillater oss å måle meldingsforståelsen. Opplæringen, bevisstheten og andre proaktive tiltakene førte til positive resultater i 2016, da vi pådratt en total opptaksskade på 2,02 hendelser per 100 årsverk (kombinert ansatte og tilsynsansatte), en reduksjon på 4,3 i fjor. FY16-dagskadesfrekvensen var 0,24. Det var ingen arbeidsrelaterte dødsfall som involverte enten ansatte eller tilsynsansatte utenfor tjenestearbeidere. Øvelsesrelaterte skader utgjorde den høyeste prosentandel etter skade type (54.1), etterfulgt av slips, turer og fall (18.4). For å håndtere frekvensen og alvorlighetsgraden av anstrengelsesrelaterte skader, opprettholder vi et trygt løft og daglig strekkprogram for distribusjonsstedene våre og fortsetter å understreke ergonomisk design i arbeidsstasjonsoppsett. I kontormiljøer utarbeider en arbeidsstasjonsevaluering og modifikasjonsprosess ansatte og hjelper til med å identifisere og rette uønskede designfunksjoner. En slip-, tur - og fallforebyggingskampanje understreket generell rengjøring, holdt rekkverk på trapper og unngått distraherte turgåing. I tillegg ble et sikkerhetsobservasjonsprogram formalisert i 2015 for å styrke sikker arbeidspraksis og adressere risikooppførsel knyttet til de øverste skadetypene ovenfor. FY16 Sikkerhets - og sikkerhetshøypunkter I løpet av FY16 avanserte vårt bedriftssikkerhets - og sikkerhetsgruppe et antall sikkerhetsprogrammer: Fortsatt å forbedre og forbedre sikkerhetsytelseskortene for ytterligere å drive sikkerhetsansvar ved å måle både ledende og forsinkende indikatorer. Den samlede sikkerhetsprestasjonsindeksen (total sikkerhetsvurdering på 0100-skalaen) var flat ved 90, men økte fra 85 til 88 i distribusjonssentre. Produsert og administrert sikkerhetsopplæring for å bedre utdanne ansatte på arbeidsplassens farer, kontrolltiltak og sikker arbeidspraksis. Utviklet og supplert Standard Operating Procedures for å møte endringer i regulatoriske standarder og adressere utviklende selskapseksponeringer. Introdusert ny teknologi for å forbedre utførelsen, forbedre effektiviteten og effektivisere prosessene. Gjennomført en nasjonal sikkerhetsmånedkampanje for å engasjere ansatte og øke sikkerhetsbevisstheten både på og av jobben. Forbedret bevissthetsprogrammet for å engasjere og utdanne ansatte på både sikkerhets - og helsefare på og utenfor jobben. Teamet har også avanserte viktige sikkerhetsprogrammer: Oppfordret medarbeidere til å rapportere uakseptabel oppførsel og trakassering gjennom vår arbeidsplassens voldspolitikk og treningsprogram. Opprettholdt C-TPAT (Toll-Trade Partnership Against Terrorism) sertifisering for den interne forsyningskjeden. Integrerte elektroniske sikkerhetssystemer som brukes i våre anlegg for å beskytte kritiske eiendeler. Inkludert best-in-class beskyttelsesforanstaltninger gjennom hele vår hjemlige forsyningskjede for å sikre integriteten til våre produktleveranser. Investert i krisestyringstrening på bedrifts - og forretningsenhetsnivå, med lag som reagerer på hendelser på en rettidig og koordinert måte. Ser frem til FY17, vil Corporate Security and Safety fortsette å samarbeide med McKessons forretningsenheter for å drive kontinuerlig forbedring gjennom ansattes utdanning, bevissthet og opplæring. Bedre prosesser, som gir ledelse og støtte, utvider sikkerhetssystemdekning, og vurderer programoverensstemmelse, vil forbli hjørnesteiner i vår suksess. Fortsatt investeringen i teknologi, utvide omfanget av bedriftssikkerhetsoperasjonssenteret og øke miljøstyringsprogrammene er blant våre sentrale FY17-tiltak. Samarbeide, som beskytter sammen, vil vi fortsette å gi et trygt og sikkert arbeidsmiljø for våre ansatte og, i forlengelse, for kundene som er avhengige av oss. Mangfold og inkludering McKessons U. S. Diversity and Inclusion Program I USA er McKessons Diversity and Inclusion (DampI) - programmet bygd på tre søyler: Talent: Vi tror at en mangfoldig arbeidsstyrke er en grunnleggende byggestein for kreativitet og innovasjon. Vår strategi fokuserer på å øke innsatsen mot en representativ arbeidsstyrke, og rekruttere og utvikle mangfoldig talent. Kultur: Vårt mål er at alle ansatte skal ha en sterk følelse av engasjement og bli inspirert til å innovere som medlemmer av et dynamisk og inkluderende selskap. Vi utdanner ansatte for å styrke sin kulturelle kompetanse og integrere mangfold i kommunikasjon mellom bedrifter og forretningsenheter. Virksomhet: Markedene vi betjener, endrer seg raskt, reflekterer endringer i demografi, produkt og service forventninger, og teknologi. Vår DampI-innsats hjelper våre bedrifter til å forutse og innovere for å møte de skiftende behovene til våre partnere og deres kunder. Vår 2016 amerikanske mangfoldighets - og inkluderingsrapport beskriver hvordan disse stolpene blir oversatt til handling gjennom bruk av spakere som ledelsesutdanningsprogrammer, vårt Mangfoldighetsblåtrykksinitiativ og vårt nettverk av Employee Resource Groups, som har vokst til å omfatte 29 kapitler og nesten 14 av våre amerikanske ansatte. Under FY16 ble vårt program anerkjent med en rekke priser: Menneskerettighetskampanjen anerkjente McKesson som et beste sted å jobbe. gjenspeiler vår 100 poengsum på Corporate Equality Index. US Business Leadership Network (USBLN) sitert McKessons selvidentifikasjonskampanje som en god praksis. I løpet av FY16, spurte kampanjen de ansatte om å identifisere funksjonshemninger og eller militære tjenester. McKesson ble kåret til en av de 100 mest militære vennene i 2016. Mangfold Antall McKessons Amerikanske medarbeiderpopulasjon gjenspeiler demografien i USA I løpet av de siste fem årene er vi stolte over å ha oppnådd et større mangfold i våre ledere og ledere gjennom integrering av DampI i vår rekruttering og faglig utvikling praksis. Mangfold og inkludering ved McKesson Canada Å bygge en inkluderende kultur starter med en kulturell kompetent arbeidsstyrke. Vi gjør dette via utdanning, engasjement og kommunikasjon. I løpet av det siste året har McKessons amerikanske og Canada-team utviklet et sterkt rammeverk for å posisjonere McKessons Diversity and Inclusion Strategy. Flere tiltak har blitt identifisert og distribuert basert på McKesson Canadas behov og realiteter. I tråd med McKessons ICARE - og ILEAD-prinsipper, forsøker McKesson Canada å skape et sunt, stigmatisk arbeidsmiljø der alle våre ansatte oppfordres til å oppnå optimal helse og søke assistanse når det er nødvendig. I 2015 tilbød McKesson Canada en tilpasset mental velværeopplæring til sine folks ledere. I tillegg lanserte McKesson Canada en ansattes engasjementskampanje, kalt ThisIsHow. ThisIsHow-kampanjen viser vårt felles verdisystem av ICARE, vårt lederskapsramme ILEAD, og ​​vårt felles formål med bedre helse gjennom de ulike stemmeene til våre ansatte. Ansatte ble oppfordret til å dele sine personlige historier via e-post, videoer, tilbakemeldingskort, plakater, intranett og sosiale medier. Utvalgte historier ble omtalt i ulike ansattes kommunikasjon og hendelser som videoer, interne notater, intranett, sosiale medier og rådhusmøter. Kampanjen inneholdt mange aspekter av mangfold, slik som språklig dualitet og fysisk evne, og tillot sine ledere å avsløre hele seg selv på jobben gjennom sine relatable historier. ThisIsHow fortsetter å være sterk inn i 2016 hvor det oppmuntrer til flere dialogmuligheter mellom ansatte og deres bedriftsledere. Fremme selvidentifikasjonsprogrammer Selvidentifikasjonsprogrammer gir McKesson viktige referansedata når vi arbeider for å analysere arbeidsstyrken for intern og offentlig rapportering og utvikle våre mangfoldighets - og inkluderingsprogrammer. Alle data brukes kun i aggregat. I Canada følger selvidentifikasjonsprogrammet kategoriene som brukes av Statistisk Canada i forbindelse med landets sysselsettingsaksjer. I FY16 ble ansatte som var kvinner, synlige minoriteter, aboriginals og funksjonshemmede invitert til å identifisere seg selv gjennom et spørreskjema som er tilgjengelig på nettet eller i papirformat. Kampanjen bidro til å øke responsraten fra 67 i november 2014 til mer enn 85 per 31. desember 2015. For informasjon om McKessons Make It Count-selvidentifikasjonsinitiativ i USA som inviterer ansatte som er medlemmer av racialetiske minoriteter, veteraner og mennesker med funksjonshemninger for å identifisere seg selv, vennligst besøk 2016 US Mangfoldighets - og inkluderingsrapport. McKessons oppdrag er å skape en bærekraftig fremtid for helsevesenet. Forretningssegmenter McKesson er distributør og leverandør av helsetjenester og teknologi. Selskapet driver to rapporterbare forretningssegmenter: Distribution Solutions Distribuerer generiske og merkede farmasøytiske stoffer og andre helsetjenester relaterte produkter, og tilbyr praksishåndtering, klinisk støtte, teknologi og forretningsløsninger til samfunnsbasert onkologi og annen spesialpraksis. Teknologiløsninger Gir klinisk, finansiell, pasientomsorg, strategisk ledelse og leverandørkjedeteknologiløsninger, samt outsourcing, tilkobling og andre tjenester (inkludert administrerte og eksterne hosting-tjenester) til helsepersonell. I 1833 grunnla Charles Olcott og hans partner John McKesson Olcott Amp McKesson, en grossist og importør av botaniske stoffer. Tjue år senere, med Olcotts død og tillegg av Daniel Robbins, ble firmaet omdøpt til McKesson amp Robbins. I løpet av de neste 100 årene vokste selskapet betydelig ved å overtale andre distributører av engrosbruk til å bli datterselskaper. I 1967 møtte firmaet en fiendtlig overtakelse av fremste meieri, som ble omdøpt til Foremost-McKesson. Foreldrene hadde ingen bedriftsstrategi og begynte å anskaffe ulike virksomheter, fra sportsartikler til godteri. I 1976 jobbet nye ledere for å effektivisere driften ved å selge lavprisenheter. De reorganiserte det også i fire grupper: Drugs Healthcare, viner, mat og kjemikalier. De nye lederne har også til hensikt å omdefinere foretakets mellomstore distributørrolle ved å gjøre det mer uunnværlig. De gjorde det ved å tilby databehandlingsprosedyrer som var avgjørende for både kunder og leverandører, slik at selskapet kunne fungere som en del av deres markedsføringsteam. Verdiskapningspartnerskapet ble verdsatt av små bedrifter som hadde problemer med å konkurrere med nasjonale kjeder. Strategien gjorde det til en topp grossist og førte til årlige resultatøkninger på 20 i gjennomsnitt. I 1979 solgte den over en tredjedel av sine beholdninger for å fokusere på detaljhandel og helseprodukter. Det begynte også å anskaffe mange helseproduktdistribusjonsfirmaer, inkludert teknologi-relaterte antrekk, og forkortet navnet til McKesson i 1984. I 1990 var det leder av narkotikahandel. Fordeler ved McKesson Forretningsmodell av McKessons kundesegmenter McKesson har en nisjemarkeds forretningsmodell med et spesialisert kundesegment. Selskapet målretter sine tilbud på apotek, farmasøytiske produsenter og helsepersonell. I det siste regnskapsåret utgjorde salget til de 10 største kundene 52,4 av sine totale inntekter. Value Proposition McKesson tilbyr en primær verdi proposisjon: brandstatus. Selskapet har etablert seg som et kraftig merke som følge av suksess. It bills itself as the oldest and largest healthcare company in the U. S. It is also the second-largest specialty firm (after acquiring U. S. Uncology in 2010) and the fourth largest pharmacy chain, with 3,000 retail pharmacies compromising its Health Mart franchise. McKesson also has the following customer statistics: Serves over 50 of American hospitals, and 76 of hospitals with 200 beds Serves 20 of U. S. physicians (over 200,000) Serves 100 of the top 25 health plans Delivers one-third of all medications used each day in North America McKessons main channels are its direct sales team and retail channels (regional and national pharmaceutical chains, independent pharmacies, and mass merchandisers). The company promotes its offerings through its website, social media pages, seminars, webinars, trade shows, and conferences. Customer Relationships McKessons customer relationship is primarily of a self-service nature. Customers utilize its products and services while having limited interaction with employees. That said, there is a personal assistance component in the form of phone and e-mail support. Key Activities McKessons business model entails distributing healthcare-related products and designing and delivering related services. It obtains its products from third-party manufacturers. Key Partners McKesson maintains the following partnership programs: CommonWell Health Alliance The company is a founding member of this group, which is a non-profit trade association consisting of health IT firms devoted to health IT interoperability. Members evaluate service expansion into various care settings for the benefit of providers and patients. Alliance Partners The company maintains partnerships with leading healthcare IT providers to ensure that customers have a wide array of launch points into InterQual content. Partners undergo a comprehensive certification process in order to have CareEnhance Review Manager Enterprise integrated into their product workflows. They are then responsible for installing, maintaining, and supporting the combined offering for mutual customers. There are more than 20 partners serving over 700 clients they include 3M, Acesis, AllScripts, CaseNet, CaseTrakker, Cerner, DST Health Solutions, Epic, Essette, Exl Healthcare, HealthEdge, HP, MedHok, Pega, and ZeOmega. McKesson Ventures The company invests in and partners with firms seeking to create solutions for positive change in the health care economy. It targets businesses operating in the following areas: Alternative Care Delivery Models, Consumerism, Pharma Value Chain, and Data Value Chain. McKesson also maintains strategic business partnerships with several prominent firms and associations, including the American Medical Association, BMC Software, Cisco Systems, EMC Corporation, Oracle Corporation, Symantec Corporation, Toshiba, and Wolters Kluwers Health. Key Resources McKessons main resources are its human resources. They include sales and marketing staff that promote the offerings it distributes and its customer service staff, which provides support. Cost Structure McKesson has a cost-driven structure, aiming to minimize expenses through significant automation and low-price value propositions. Its biggest cost driver is cost of sales, a variable expense. Other major drivers are in the areas of salesmarketing, administration, and RampD, all fixed costs. Revenue Streams McKesson has one revenue stream: the revenues it generates from distributing products and delivering services to its customers. John H. Hammergren, President, Chairman, and CEO info: John earned a B. A. in Business Administration from the University of Minnesota and an MBA from Xavier University. He has held several roles at McKesson, including President of Supply Management. EVP and Chief Financial Officer info: James earned a B. S. in Aeronautical Engineering from Imperial College, London University and an MBA from Harvard Business School. He previously served as EVP and CFO of Symantec Corporation and CFO of American Airlines and AMR Corporation. EVP, Chief Information Officer, and Chief Technology Officer info: Kathy earned a Bachelor of Business Administration degree in Computer Science from Kent State University and an MBA from Xavier University. She previously served as CIO of Emerson and GE Aircraft Engines. Lori A. Schechter, EVP, General Counsel, and Chief Compliance Officer info: Lori earned a B. A. from Cornell University and a J. D. from Yale Law School. She previously served as Associate General Counsel of McKesson and as a litigation partner at Morrison amp Foerster. McKessons mission is to create a sustainable future for health care. Business segments McKesson is a distributor and provider of healthcare services and technology. The company operates two reportable business segments: Distribution Solutions Distributes generic and branded pharmaceutical drugs and other healthcare-related products, and provides practice management, clinical support, technology, and business solutions to community-based oncology and other specialty practices. Technology Solutions Provides enterprise-wide clinical, financial, patient care, strategic management, and supply chain technology solutions, as well as outsourcing, connectivity, and other services (including managed and remote hosting services) to healthcare organizations. In 1833 Charles Olcott and his partner John McKesson founded Olcott amp McKesson, a wholesaler and importer of botanical drugs. Twenty years later, with the death of Olcott and the addition of Daniel Robbins, the firm was renamed McKesson amp Robbins. Over the next 100 years the company grew significantly by persuading other distributors of wholesale drugs to become its subsidiaries. In 1967 the firm faced a hostile takeover by Foremost Dairies, being renamed Foremost-McKesson. The parent had no corporate strategy and began acquiring diverse businesses, from sporting goods to candy. In 1976, new executives worked to streamline its operations by selling low-profit units. They also reorganized it into four groups: drugshealthcare, winespirits, foods, and chemicals. The new leaders also aimed to redefine the firms middleman distributor role by making it more indispensable. They did so by offering data processing procedures that were essential for both customers and suppliers, enabling the company to act as part of their marketing teams. The value-added partnership was prized by small businesses that had difficulty competing with national chains. The strategy made it a top wholesaler and led to annual profit increases of 20 on average. In 1979 it divested over one-third of its holdings to focus on retail and healthcare products. It also began acquiring many healthcare product distribution firms, including technology-related outfits, and shortened its name to McKesson in 1984. By 1990 it was the leader of the drug wholesaling industry. Benefits at McKesson Business model of McKesson Customer Segments McKesson has a niche market business model, with a specialized customer segment. The company targets its offerings at pharmacies, pharmaceutical manufacturers, and healthcare providers. In its most recent fiscal year, sales to its 10 largest customers accounted for 52.4 of its total revenues. Value Proposition McKesson offers one primary value proposition: brandstatus. The company has established itself as a powerful brand as a result of its success. It bills itself as the oldest and largest healthcare company in the U. S. It is also the second-largest specialty firm (after acquiring U. S. Uncology in 2010) and the fourth largest pharmacy chain, with 3,000 retail pharmacies compromising its Health Mart franchise. McKesson also has the following customer statistics: Serves over 50 of American hospitals, and 76 of hospitals with 200 beds Serves 20 of U. S. physicians (over 200,000) Serves 100 of the top 25 health plans Delivers one-third of all medications used each day in North America McKessons main channels are its direct sales team and retail channels (regional and national pharmaceutical chains, independent pharmacies, and mass merchandisers). The company promotes its offerings through its website, social media pages, seminars, webinars, trade shows, and conferences. Customer Relationships McKessons customer relationship is primarily of a self-service nature. Customers utilize its products and services while having limited interaction with employees. That said, there is a personal assistance component in the form of phone and e-mail support. Key Activities McKessons business model entails distributing healthcare-related products and designing and delivering related services. It obtains its products from third-party manufacturers. Key Partners McKesson maintains the following partnership programs: CommonWell Health Alliance The company is a founding member of this group, which is a non-profit trade association consisting of health IT firms devoted to health IT interoperability. Members evaluate service expansion into various care settings for the benefit of providers and patients. Alliance Partners The company maintains partnerships with leading healthcare IT providers to ensure that customers have a wide array of launch points into InterQual content. Partners undergo a comprehensive certification process in order to have CareEnhance Review Manager Enterprise integrated into their product workflows. They are then responsible for installing, maintaining, and supporting the combined offering for mutual customers. There are more than 20 partners serving over 700 clients they include 3M, Acesis, AllScripts, CaseNet, CaseTrakker, Cerner, DST Health Solutions, Epic, Essette, Exl Healthcare, HealthEdge, HP, MedHok, Pega, and ZeOmega. McKesson Ventures The company invests in and partners with firms seeking to create solutions for positive change in the health care economy. It targets businesses operating in the following areas: Alternative Care Delivery Models, Consumerism, Pharma Value Chain, and Data Value Chain. McKesson also maintains strategic business partnerships with several prominent firms and associations, including the American Medical Association, BMC Software, Cisco Systems, EMC Corporation, Oracle Corporation, Symantec Corporation, Toshiba, and Wolters Kluwers Health. Key Resources McKessons main resources are its human resources. They include sales and marketing staff that promote the offerings it distributes and its customer service staff, which provides support. Cost Structure McKesson has a cost-driven structure, aiming to minimize expenses through significant automation and low-price value propositions. Its biggest cost driver is cost of sales, a variable expense. Other major drivers are in the areas of salesmarketing, administration, and RampD, all fixed costs. Revenue Streams McKesson has one revenue stream: the revenues it generates from distributing products and delivering services to its customers. John H. Hammergren, President, Chairman, and CEO info: John earned a B. A. in Business Administration from the University of Minnesota and an MBA from Xavier University. He has held several roles at McKesson, including President of Supply Management. EVP and Chief Financial Officer info: James earned a B. S. in Aeronautical Engineering from Imperial College, London University and an MBA from Harvard Business School. He previously served as EVP and CFO of Symantec Corporation and CFO of American Airlines and AMR Corporation. EVP, Chief Information Officer, and Chief Technology Officer info: Kathy earned a Bachelor of Business Administration degree in Computer Science from Kent State University and an MBA from Xavier University. She previously served as CIO of Emerson and GE Aircraft Engines. Lori A. Schechter, EVP, General Counsel, and Chief Compliance Officer info: Lori earned a B. A. from Cornell University and a J. D. from Yale Law School. She previously served as Associate General Counsel of McKesson and as a litigation partner at Morrison amp Foerster. FREE registration required to continue. Du har sett 6 sider i løpet av de siste 6 timene. For å fortsette, vennligst registrer deg på Stock Options Channel for ubegrensede sidevisninger og vårt gratis ukentlige nyhetsbrev ved å skrive inn navn og e-postadresse nedenfor. Registrering er helt gratis. Ved å registrere deg, godtar du vår personvernpolicy for brukervilkårene. Hvis du er i Canada, må du klikke her for alternative registreringsside. Problemer med registreringsplagget Aktiver nettleseren din for å motta vår informasjonskapsel for å løse. Other questions Email us at: infostockoptionschannel Commit To Purchase McKesson Corp At 90, Earn 4.7 Using Options StockOptionsChannel Copyright copy 2012 - 2017, All Rights Reserved Nothing in Stock Options Channel is intended to be investment advice, nor does it represent the opinion of, counsel from, or recommendations by BNK Invest Inc. or any of its affiliates, subsidiaries or partners. Ingen av opplysningene i dette dokumentet er en anbefaling om at en bestemt sikkerhets-, portefølje-, transaksjons - eller investeringsstrategi passer for en bestemt person. Alle seere er enige om at BNK Invest, Inc. under ingen omstendigheter vil være ansvarlig for eventuelle tap eller skader forårsaket av din avhengighet av oppnådd informasjon fra datterselskaper, partnere, offiserer, ansatte, tilknyttede selskaper eller agenter. Ved å besøke, bruke eller vise dette nettstedet, godtar du følgende fullstendig ansvarsfraskrivelse for brukervilkår og personvernregler. Video-widget og markedsvideoer drevet av Market News Video. Sitat og opsjonsdata forsinket minst 15 minutter aksjekursdata drevet av Ticker Technologies. og sammenslåing. Kontakt aksjealternativer Kanal Møt vår redaksjonelle stab.

No comments:

Post a Comment